Heite homser, ja takk!
TUI tør! Vi klapper begeistret i hendene over charteroperatørens kampanje som viser heite homser på ferie. Det er jammen på tide!
TUI tør! Vi klapper begeistret i hendene over charteroperatørens kampanje som viser heite homser på ferie. Det er jammen på tide!
I forrige uke lanserte Tui (daværende Star Tour) sin nye reklamekampanje for voksenhotellene Sensimar. En av videoene viser et tydelig forelsket, homofilt par der den ene bærer den andre opp av et vakkert, indigoblått Middelhav.
https://www.youtube.com/watch?v=Euy1lxwLzTs
Hadde dette vært et heterofilt par, hadde ingen reagert. Reklamen hadde føyd seg pent inn i rekken over andre intetsigende reklamefilmer som viser lykkelige par på ferie. Her tar TUI steget litt lenger, og reaksjonene har ikke uteblitt.
Selskapet er med rette stolte av kampanjen. -Vi var veldig spente da vi lanserte filmen, og vi satt klistret til Facebook for å følge med. Dessverre fikk vi en del negative kommentarer i begynnelsen, men det gikk ikke lang tid før de positive kommentarene overskygget de negative. Kjærligheten seiret. Flere av de som ytret sterke, negative meninger har nå valgt å slette innleggene sine selv, og bare det er jo en liten seier, sier Aspengren.
Filmen er spilt inn på Sensimar Imperial Resort på Rhodos, og er et ledd i en større kampanje. Første del av kampanjen viste et heterofilt par på ferie og neste viser en mor og datter på ferie. Felles for filmene er at menneskene står i relasjon til hverandre også i virkeligheten også, slik at følelsene vi ser er ekte.